Visszafizetési szabályzat

Számunkra kiemelt fontossággal bír 100%-os elégedettséged, ezért ha bármilyen akadály felmerül, igyekszünk azt a lehető leghamarabb és leghatékonyabban megoldani! 😊


Nem lett jó a méret?


Ha szűk lett a ruhadarab mérete, a teljes összeg újbóli befizetése esetén tudjuk újra elkészíteni egy új ruhadarabra a hímzést.

Ha nagy lett a méret, akkor van egy kedvezőbb megoldás az újrahímzés helyett - felárért Gyártásvezetőnk, 30 éves varrónői tapasztalattal rendelkezik, és kisebbre tudja venni a ruhadarabot.

Ehhez kérjük hogy a Viselő egy kényelmes ruhadarabját mérd le pontosan, pl. ujjhossz és derékméret, hogy a lehető legpontosabban tudjuk beszűkíteni a ruhadarabot.

Ezután vedd fel velünk a kapcsolatot emailben: hello@himzoshop.hu

 

Meggondoltad magad?

Ha valamilyen oknál fogva meggondoltad magad a megvásárolt termék(ek)kel kapcsolatban, a csomag kézbesítésétől számított 14 napon belül visszaküldheted nekünk, abban az esetben, ha a rendelésed nem "egyedi hímzés".

A Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés c) pont megfelelően, nem tudunk visszafizetési garanciát vállalni:

  • Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő;

  • Olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Vásárló személyére szabtak, ez esetben nem élhet az elállási joggal (pl. egyedi minta / feliratos hímzéssel ellátott póló, táska stb. gyártása esetén);

  • Olyan termék esetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

Felhívjuk a figyelmet, hogy higiéniai és egészségügyi okokból ruházati, valamint a maszk és törölköző termékeket csak abban az esetben veszünk vissza, amennyiben a termék bizonyíthatóan nem került használatba, tehát a csomagolása ép és érintetlen.
 

 

Példa
Megrendelted a PÁROS MESÉS kollekcióból a 'Verdák' póló terméket, de végül meggondoltad magad. Ebben az esetben, higiéniai okokból kifolyólag csak akkor tudjuk visszafizetni a vételárat, ha nem bontottad ki a csomagot és a kézhezvételtől számított 14 napon belül írásban jelzed felénk kérésed, majd visszaküldöd nekünk az érintetlen csomagot. Amint visszaérkezik hozzánk a csomag, visszafizetjük a vételárat arra a számlaszámra, amiről fizettél vagy, amit írásban megjelöltél előzetesen. A visszaküldés postaköltségét nem tudjuk megtéríteni.



Hiba a termékkel?

A hímzőgép egy előre programozott digitális fájl alapján dolgozik, de néha előfordulhat, hogy különböző textileken máshogy végzi az öltést. Éppen ezért, a webshopban feltüntetett látványképek a valóságban néha eltérőek lehetnek. Természetesen minden rendelés elkészítését mi végezzük, így nem fordulhat elő, hogy hibás terméket postázunk ki. Ennek ellenére, sajnáljuk, ha a termék nem nyerte el tetszésedet!

Ez esetben a vásárlás átvételtől számítva 14 napig vissza mondható, és a - szállítási díjon kívül - a költség teljes árát megtérítjük, amennyiben a termék nem “egyedi hímzés” néven rendelt termék.


Az alábbi módon tudunk visszafizetést teljesíteni:
  • A termékkel kapcsolatos probléma részletes magyarázata, valamint
  • Csatolva 1 fotó és 1 videó a problémáról.

Panaszod áttekintése után a vételár teljes egészét visszaadjuk, de a visszaküldés szállítási díja Téged terhel.



Ha eltelt 14 nap a vásárlás óta, sajnos nem tudunk visszatérítést felajánlani, de csapatunk együttműködik Veled, hogy más megoldást tudjunk találni!

 

 

VISSZAFIZETÉS & VISSZAKÜLDÉS
Viki - Ügyfélszolgálat
hello@himzoshop.hu