Visszafizetési szabályzat
Számunkra kiemelt fontossággal bír 100%-os elégedettséged, ezért ha bármilyen akadály felmerül, igyekszünk azt a lehető leghamarabb és leghatékonyabban megoldani! 😊
Nem lett jó a méret?
Ha szűk lett a ruhadarab mérete, a teljes összeg újbóli befizetése esetén tudjuk újra elkészíteni egy új ruhadarabra a hímzést.
Ha nagy lett a méret, akkor van egy kedvezőbb megoldás az újrahímzés helyett - felárért Gyártásvezetőnk, 30 éves varrónői tapasztalattal rendelkezik, és kisebbre tudja venni a ruhadarabot.
Ehhez kérjük hogy a Viselő egy kényelmes ruhadarabját mérd le pontosan, pl. ujjhossz és derékméret, hogy a lehető legpontosabban tudjuk beszűkíteni a ruhadarabot.
Ezután vedd fel velünk a kapcsolatot emailben: hello@himzoshop.hu
Meggondoltad magad?
Ha valamilyen oknál fogva meggondoltad magad a megvásárolt termék(ek)kel kapcsolatban, a csomag kézbesítésétől számított 14 napon belül visszaküldheted nekünk, abban az esetben, ha a rendelésed nem "egyedi hímzés".
A Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés c) pont megfelelően, nem tudunk visszafizetési garanciát vállalni:
- Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő;
- Olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Vásárló személyére szabtak, ez esetben nem élhet az elállási joggal (pl. egyedi minta / feliratos hímzéssel ellátott póló, táska stb. gyártása esetén);
- Olyan termék esetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.
Felhívjuk a figyelmet, hogy higiéniai és egészségügyi okokból ruházati, valamint a maszk és törölköző termékeket csak abban az esetben veszünk vissza, amennyiben a termék bizonyíthatóan nem került használatba, tehát a csomagolása ép és érintetlen.
Példa
Megrendelted a PÁROS MESÉS kollekcióból a 'Verdák' póló terméket, de végül meggondoltad magad. Ebben az esetben, higiéniai okokból kifolyólag csak akkor tudjuk visszafizetni a vételárat, ha nem bontottad ki a csomagot és a kézhezvételtől számított 14 napon belül írásban jelzed felénk kérésed, majd visszaküldöd nekünk az érintetlen csomagot. Amint visszaérkezik hozzánk a csomag, visszafizetjük a vételárat arra a számlaszámra, amiről fizettél vagy, amit írásban megjelöltél előzetesen. A visszaküldés postaköltségét nem tudjuk megtéríteni.
Hiba a termékkel?
Ez esetben a vásárlás átvételtől számítva 14 napig vissza mondható, és a - szállítási díjon kívül - a költség teljes árát megtérítjük, amennyiben a termék nem “egyedi hímzés” néven rendelt termék.
Az alábbi módon tudunk visszafizetést teljesíteni:
- A termékkel kapcsolatos probléma részletes magyarázata, valamint
- Csatolva 1 fotó és 1 videó a problémáról.
Ha eltelt 14 nap a vásárlás óta, sajnos nem tudunk visszatérítést felajánlani, de csapatunk együttműködik Veled, hogy más megoldást tudjunk találni!
VISSZAFIZETÉS & VISSZAKÜLDÉS
Viki - Ügyfélszolgálat
hello@himzoshop.hu